Vertel ons je klacht
Heb je een klacht? Vertel het ons direct. Zo zoeken we samen een goede oplossing. Vul hieronder je gegevens en klacht in. Je krijgt meteen een bevestiging in je mailbox. Binnen twee werkdagen neemt één van onze medewerkers persoonlijk contact met je op.
Je kunt ook het klachtenformulier downloaden en deze e-mailen naar info@nb2n.nl.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Privacyverklaring en cookies bij NB2N zijn van toepassing.
Veelgestelde vragen
Met elkaar in gesprek gaan, heeft altijd onze voorkeur. Je kunt bellen met Pia, Robbert-Jan of Ronnie via ons algemene nummer 035 – 82 00 332. We helpen je graag persoonlijk, want dat werkt vaak het snelst en prettigst.
Bekijk hieronder alvast onze antwoorden op vragen:
De medewerker die het beste op de hoogte is van jouw situatie neemt contact op. Zo krijg je altijd iemand aan de lijn die jouw situatie begrijpt.
het komt goed
Een klacht is niet leuk, maar je leert er wel van. Daarom gaan we serieus aan de slag met iedere klacht of feedback die je voor ons hebt.
Samen zorgen we dat het steeds beter wordt!